Hoppas ni haft en fin valborg och 1:a maj 🌾 
Nu hoppas jag solen stannar och vÄrvÀrmen kommer. Vill börja fixa pÄ uteplatsen och i trÀdgÄrden och slippa slÀpa in och ut blommorna varje dag för jag Àr rÀdd att det blir för kallt pÄ natten. 

Startade helgen i fredags med frukostmöte med bĂ€sta gĂ€nget och denna gĂ„ng var vi pĂ„ Rieker skor pĂ„ Kungsgatan i Örebro för att fĂ„ se deras nya kollektion, sĂ„ sköna och fina skor, lite sportiga och perfekt till lĂ„nga promenader, god frukost blev det ocksĂ„ och sĂ„ roligt att trĂ€ffa alla.
Sen senare pÄ kvÀllen blev det boule och vi behöver ju inte prata sÄ mycket om vem som vann...och god mat pÄ boulebar. 
PĂ„ lördagen blev det lĂ„ngpromenade, ivĂ€g pĂ„ kalas och middag och valborgsbrasa hos mamma och pappa. Mysigt att vi gjorde vĂ„r egna lilla brasa. GĂ„rdagen Ă€gnades Ă„t deklarationen.... men strax innan midnatt skickade jag in den đŸ€— Att jag alltid sitter i sista stund, fler som Ă€r som jag? Men skyller det pĂ„ min pappa, för kommer ihĂ„g att han alltid gjorde det, sen Ă„kte man in med bilen till stan pĂ„ kvĂ€llen och lĂ€mnade den direkt till Skatteverket och det var kö pĂ„ gatan och personal stod mitt i gatan och tog emot den. 
 
Det blev en hel del pÄ temat pÄsk under april men Àven goda bakverk och mattips. 
Nu vĂ€ntar en mĂ„nad full av roliga saker, event, frukostmöten och sedan ska jag börja planera inför dotterns studentfirande đŸ‘©â€đŸŽ“
 
Önskar er en fin mĂ„ndag! 😘
Â