Så har vi sagt hej då till 2022 och välkomnar 2023. Har varit ett år av ups and downs, pandemin ebbade ut och strax efter bröt krig ut i Ukraina och allt som fört med sig därav, en oroligt tid för många. 
Men även små ljusglimtar har vi haft, firanden, en fin sommar och en höst som varit rolig och händelserik, träffar med fina vänner.
(null)
Här är några utav mina mest gillade recept, spännande att se vilka det blir 2023. 

Det här med nyårslöften är inget för mig, dieter och att starta året mer hälsosamt och högt uppsatta mål för träning kommer aldrig förekomma här inne, en jämn balans av allt är vad jag förespråkar och att man gör det som passar bäst för en själv. Och det som funkar för mig kanske inte funkar för någon annan och så är det utan att man behöva lägga någon värdering i det, Alla är vi olika, har olika bagage, är i olika faser i livet och det bästa är nog att utgå från sig själv och inte tänka in så mycket vad andra gör och tänker. 
Men om jag ändå ska ta med mig nått in i det nya året så är det att våga anta nya utmaningar, våga tro på mig själv, att jag kan, prioriterar mig själv lite mer för att orka och kunna finnas där för andra och jag har nog redan börjat lite smått… 😉

(null)
Gjorde praliner med vit choklad och saffran i lördags som vi hade till nyårsbubblet. 

Nu ser jag fram emot ett nytt år och jag hoppas på nya utmaningar och roliga möten. 
Har en hel del planer för detta år så jag hoppas ni fortsätter hänga här inne hos mig, testar mina recept, gillar och kommenterar, betyder otroligt mycket för mig. ❤️ 

Önskar er en fin 1:a januari! ✨