Idag var dagen dĂ„ jag tog min spruta och det Ă€r inte bara att för mig det ska ni veta. RĂ€dd för sprutor och blodprov sĂ„ jag fĂ„r hjĂ€rtklappning. Har dragit mig för att boka tid men nĂ€r min svĂ€gerska bokade och det fanns fler tider sĂ„ peppade hon mig att boka. SĂ„ med krav pĂ„ pepp och upphĂ€mtning, det hade utlovats nĂ„got lugnande (lakritsshot) men den glömde hon visst... đŸ€Ș medvetet kanske... sĂ„ bokade jag och vi Ă„kte ivĂ€g. Det gick bra men hade sĂ€krat upp med bedövningssalva. 🙈 KĂ€nner inget speciellt nu pĂ„ kvĂ€llen mer Ă€n att jag blev vĂ€ldigt trött sĂ„ sov tvĂ„ timmar pĂ„ eftermiddagen, sen lite huvudvĂ€rk och ont i armen. 
 
Till kvÀllens middag gjorde jag ett super gott tillbehör. 
Stekte morötter, rÀdisor, rödlök och sparris i olivolja pÄ svag vÀrme tills de blev lagom mjuka med ÀndÄ lite krispiga, kryddade med salt och svartpeppar. Blev sÄ gott, testa! 
 
Nu hoppas jag pÄ att fÄ sova i natt utan biverkningar.
 
Godnatt! ❀