Hoppas helgen varit bra och att ni fyllt på med energi för veckan. 
Jag har städat, röjt, organiserat om i köket, lagat mat och bakat i lugn och ro, min terapi. 
Just nu har jag mycket både privat och jobbrelaterat som stressar och oroar men jag hoppas allt ska lösa sig till det bästa men man är extra sårbar när det stormar på båda fronterna. 

Men nu till något roligare, vill tipsa er om ett super gott middagstips som jag gjorde i helgen, långbakad karré med massor utav goda tillbehör. Receptet kommer från min instagramvän Jessica som driver kontot @matigaste så kika gärna in där och följ. 
(null)
 Här nedan ser ni receptet, en bild från Jessicas inlägg. 
(null)

Till detta serverade jag potatiskroketter och en god sallad med vitkål, rödlök, tomat, gurka och fetaost. Och så lite pressad lime. 👌 

Testade även att göra pankopanerad babybel ost i airfryern och det blev ett perfekt snacks innan middagen. 
(null)
Vänd osten först i mjöl, sen uppvispat ägg och sist i Panko. Tillaga i airfryern, 180 grader i ca 4-5 min. Super goda och frasiga. 

Önskar er en fin vecka! 💕